torsdag 15. april 2010

Oppussing av Yttergangen!

Fra en skrekkelig stygg gang (ikke se på rotet på bildene) til en mere normal koselig gang.
Den mangler bare fargen jeg egentlig ville ha! Men mannen liker fargen så jeg får ikke bytta med det første...

Ellers så må jeg pusse opp ytterdøra til sommeren!

Rødfargen i nøkkelskapet står ikke helt til, men er et kjært arvestykke så jeg klarer ikke å "ødlegge" det for å få vekk rødfargen. Hadde skoskap i gangen, men yttergangen er så liten at den ble flyttet inn i gang nummer 2:)
Jeg har lært en og annen ting da jeg pusset opp denne yttergangen:
1: Skal du male den nye panelen din så mal den før du slår den opp!!! Det er ikke morro når den flytter på seg så trehvite striper kommer frem:S (jepp jeg måtte male på nytt!)
2: Når man slår opp panel så må man ha utforinger rundt dørene og vinduer, under listene;)
(Ja jeg gjorde ikke det, men neste gang....)

Malte taket hvitt, ringeklokke har vi ikke lengre for den reiv jeg ned å hevde. Jeg vil nemlig ha sånn dørbanker med gravert etternavn. Jeg har 4hunder som varsler når det kommer noen så den blir bare for pynt:))))
Til høsten skal jeg skru opp en sånn sko/støveltørker under barnasknagger. Har en hvit liggende et sted i kottet og den er god å ha.




2 kommentarer:

  1. Ble en helt annen gang, skikkelig fin ♥ ♥ ♥

    Synes du har vært flink jeg, og feile gjør vel vi alle innimellom ;)

    Vi kan jo ikke lukte oss til alt heller, hihi ;D

    Klem Linnie ♥

    SvarSlett
  2. Sier det samme som Linnie, ble jo en helt annen gang ja!!

    SvarSlett