fredag 16. april 2010

Jeg fant, JEG FANT! "Vaskepulverbøtte"

Var innom Skeidar for å kjøpe ramme til et bilde, da snubla jeg over noe jeg leita hardt etter i fjor sommer. Europris hadde nemlig disse kosligste isbøttene med skje hengende på siden. Men alt var utsolgt hvor enn jeg gikk og dette var en vare som ikke kom inn igjen:S
Linnie som har bloggen:Linnie`s Interiør & Oppussing:
http://linnieshusoghjem.blogspot.com/

Kjøpte seg sånne til å ha vaskepulver i. Så lurt!
Jeg får en sånn god gammeldags følelse av disse. Anywho, gjett hva jeg fant på Skeidar da:)))))))))))
Nesten samme bøtta, men i større utgave og med tekst ferdig skrevet på. Kosta ikke værre enn hundrelappen. Jeg hadde bare råd til en der og da, men så fort jeg får lønn så må jeg ha en til;) Ble nesten overasket da jeg gikk på Skeidar, så mye fint. Skulle hatt tjukk lommebok og stort ferdig oppussa hus klar for innredning nå;)

2 kommentarer:

  1. Nei så morsomt!!! :D

    Den var skikkelig stilig :)
    Tror jeg må kjøpe sånn til mamma'n min neste gang jeg er på Skeidar ;)

    Ha en aldeles strålende helg =)

    Klem fra Linnie ♥

    SvarSlett
  2. Takke takk!
    Så glad du åpna øynene mine for disse;)
    Fikk lønn i dag, må se å få kjøpt en til:))))

    SvarSlett