tirsdag 20. april 2010

Oppussing av Soverommet vårt!

Soverommet må vises frem, en ganske så stor forvandling;)
Vil ikke påstå at jeg savner 80-talls stilen nei, jeg er ikke så glad i grønne vegger og gulv + mørkebrune lister og brunbeisa vinduer... Dette er første gang vi satt opp panel. Jeg la golv for andre gang i mitt liv, har totalt lagt 3 stk nå;) Bygde hyller i begge klesskapene gjorde jeg også;) Elsker skapene, de er i heltre og er kjempe tunge. Senga og nattbordene er Lom møbler (meg like) :)

Så ble det skryte bilde av taklampa mi. Kjøpte likegodt en til stua + vegglampa i den stilen;)

Malte skapene i samme fargen som senga (bilderammer, klesknagger og rundt vinduene også) og året etter det ble pusset opp fikk vi endelig nye dører, weee.....
Vise bilde av 2 av mine 4hunder som sover sammen. Det er forstørra og er i en av de 4rammene jeg malte i sengefargen:)






3 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint Milla :)

    Lurer litt på hva fargen du har malt skapene i, heter *rødme*
    Den var kjempefin iallefall :)

    Det bildet av hundene er jo bare sååå nydelig da ♥ ♥ ♥


    Klemmer fra Linnie ♥

    SvarSlett
  2. Takk for det:)))

    Jeg var å lånte fargene fra Lom møblene på Skeidar etter å ha kjøpt senga der. Malebutikken kopierte fargen for meg å satt det som egen resept så jeg har hverken navn eller kode å dele med deg:( Skulle jo gjærne det!
    Jeg sitter å klør i finga etter å pusse ned kjøkkenbordet etter bestemor å male det i den fargen også;)

    Millaklem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble på soverommet:) Må være deilig med nyoppusset rom - det skal vi og gjøre etterhvert:)Har røde vegger og halvpanel der inne - og hater det! Men men.. :)

    Klem Lillebølla, som fyker videre på bloggrunden..

    SvarSlett