lørdag 29. mai 2010

Vært på Loppiser:)

Har alltid likt å gå på loppemarked.
Av og til finner man flotte skatter, noen ganger ser man ting som bringer minner tilbake, andre ganger ser man morsomme ting og annet rart:)

Dagens fangst ble en bunke med hjem og interiør blader weeeee......... skal jeg sitte å kose meg med å sikkle i. Mangler bare hammocken og fint vær da hadde dagen vært perfekt:))))))

Så fant jeg en hobbybok for familien. Se om det er noe morro og inspirasjon i den jeg og unga kan lage;)

Men ikke nok med det, jeg fant kuleste metallhunden med knagger!
Den skal lakkes svart å henges i yttergangen. Bruke den til hundehalsbånd o.l. Er jo litt av det når jeg har 4hunder;)


Så fant jeg søteste Bambi gardiner, har alltid vært svak for den disney karakteren, søteste herlige skapningen:) Fant også gardiner med dyr på og rosa, tror de faktisk selger slike på kid nå jeg? Så nå har jentungen gardiner for en stund:)
Jeg fant også pippilangstrømpe gardiner, men det tenkte jeg kunne blitt utrolig tøff kjole, så jeg fridde til svigermor som er kjempe flink til håndarbeid og hun sa ja, HURRA!
Var dårlig med gutteting der. Skulle hatt fotball gardiner til eldstemann. Cars eller biler da fra disney begynner å bli litt ut. Så dukket de kule lampene opp. 3artige lamper til å ha i vinduet. Tviler litt på at mannen liker dem? men jeg har flere steder å henge dem jeg;) Tok med ski til unga også og et xtra sett med staver. Da blir det bare skisko å kjøpe til vinteren;)
Neste loppemarkedet vi dro på var det lite. Flere flotte møbler som kunne blitt utrolig flotte med litt maling, men akkuratt nå har jeg ikke hengerfeste:((( Ser egentlig etter et flott hjørneskap. Kjøpte kun en ting til 10kr her og det var rosemalt fyrstikkeskeholder, Den må jo på hytta!!!
Nå er det gressklipping på timeplanen og litt beising hvis det ikke begynner å regne da:S
Ha en god lørdagskveld folkens!

2 kommentarer:

  1. Åhh så masse flott du fant!! :)
    Og de bambigardinener bare sååå søte :)Jeg elsker bambi:)

    SvarSlett
  2. Moro med loppemarkeder:) Så mye fint du har funnet:)

    SvarSlett