fredag 21. mai 2010

Jeg FANT en SKATT og jeg vant, JEG VANT!!!

Dobbel lykke! Kan ikke huske sist det skjedde:)
Først vinner jeg give awayen hos Linnie jeg reklamerte for i et eldre innlegg. Så går jeg å finner ut at jeg har en skatt i nabohuset:))))))))
Jeg vet flere samler på slike egghøner og det visste jeg at det var der et sted. I går fant jeg den å tittet under, jøss Egersund jo, hm.... kanskje få 500kr eller noe for denne. Jeg syns nemlig figuren ikke er så kjempe fin:S
Så jeg googla høna på nettet og fant ut først: 
 
Egghøne av Andreas Ollestad ca. 1885.(I produksjon 1885 - 1970 ca.)
 
Så fant jeg ut via en antikk side at egghøne er verdt 3-4000kr!!!!
HURRA!!!!!!!
Tørr jeg håpe på å finne rette kjøperen da tro;)
 
 
 
Ha en riktig god helg alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar