søndag 5. desember 2010

Nesten ferdig med panelen i stua!

Da har jeg omsider kommet rundt med panelen. Bua er rivd så trenger litt fix der, vifta ble også fjerna;)))
Så nå gjenstår det å spikre spikrene som skal være i mellom plankene (jeg har bare spikra oppe og nede). Deretter er det utforinger og lister som gjennstår. Gleder meg til å få møbler på plass!!! Litt lei kaoset her inne, ikke mye poeng å pynte til advent i støv og sagflis liksom;)

Kaos:
 Trodde veggen med vinduene og døra ville gå raskest og enklest av alle veggene, skal si jeg tok feil!
 Endelig rundt!!!!
 Her må jeg fundere litt etter vi reiv bua;)

Grusom....
 Borte vekk:))))))))))

2 kommentarer:

  1. Så fint det blir Milla. Gleder meg til å se det ferdige resultatet,med julepynt og det hele:)
    Ha en fortsatt fin adventstid og lykke til med siste innspurt på stua.
    Koselig om du vil ta en titt innom min blog også. Jeg har en Give Away på gang nå:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  2. Blir kjempefint dette her millamor =)

    Gleder meg til å se hvordan det blir til jul, og ikke minst hvordan det blir når dere endelig kommer til det punktet at dere får malt panelen :D

    Det eeer så fint med malt panel ♥ ♥ ♥

    Stooor kleeem!!! ♥

    SvarSlett