fredag 4. juni 2010

Award:)))))))

Jeg har fått award av Linnie med den koselige og innspirerende bloggen  Linnie`s interiør og oppussing

TUSEN TAKK!!!

Anbefaler alle og enhver en tur innom der;)


Awarden går ut på at jeg skal skrive 7 ting om meg selv, og deretter sende den vidre til 7 personder.

Jeg velger å sende til bare 3stk siden det er mange som sender til 7 og mange har mottatt den allerede.
Skulle gjerne gitt til alle bloggene jeg er innom. Utrolig mange bra!

7 ting om meg:

* Jeg er opptatt av dyrevern og har mange dyr selv som jeg er kjempe glad i:)

*Jeg har mista begge foreldrene mine med 2år og 13dager i mellom:((((

*Jeg liker å tegne/male, fotografere, oppussing sier sikkert seg selv. Glad i å bruke henda med andre ord.

*Jeg er gift, forlova oss 11juni 2000, gift i 6år 12juni, dæven steike det er jo ikke leeeenge til!!!!
Har 6års bryllups dag om kun12dager!

*Glemsk, surrehue, med teflonhjerne :)))) Ofte litt for mange jern i ilden ;)

*Jeg har fagbrev som industri mekaniker, er en av de få kvinnelige mekanikerene her i landet. Jobber på golvet med gutta og trives med det:)

*Det som betyr mest for meg av alt i hele universet er barna mine:) Sønnen min Sander Sebastian på 6år (blir skolegutt til høsten) og datteren min Sanna Emilie på 4år. Disse to gjør livet virkelig verdt å leve!!!

Det var 7 ting om meg:)

Sender denne videre til:

nina photograpy and scrapbook

Borte bra, men hjemme best

Anns draum

Dere velger helt selv om dere vil ta i mot denne awarden og gi den videre ;)
Alle står fritt til å ta med seg denne awarden videre til sin blogg, selv om dere ikke er linket til;)

Ønsker dere en riktig god helg!!!!

1 kommentar:

  1. Tusen hjartleg takk for denne flotte awarden. Sette stor pris på den:)) Skal prøve å få sende den vidare snart:)) Litt travelt for tida:)

    Klem frå Ann

    SvarSlett